plan " Family"




            გაკვეთილის თემა


“ MY FAMILY “ -ჩემი ოჯახი
    
      სწავლების საფეხური   კლასი
მეორე კლასი- სწავლების მეორე წელი. დ1



   მასწავლებლის სახელი და გვარი

                 თამარ კეკელია

მოსწავლეთა რაოდენობა
                    23
განსაკუთრებული საჭ. მქონე
მოსწავლეთა რაოდენობა
 კლასში არ არის განაკ.საჭ მოსწ, თუმცა არიან სუსტი მოსწავლეები ,შესაძლებლობებიდან გამომდინარე იღებენ საგაკვეთილო პროცესში მონაწილეობას
გაკვეთილის სასწავლო
მიზნბი
წარმოჩინდება მოსწავლეთა ცოდნა- კონკრეტულ ლექსიკაზე დაყრდნობით-განუვითარდებათ პრეზენტაციის გაკეთების უნარი, კითხვის და ზეპირ მეტყველების უნარები.





ეროვნული სასწავლო გეგმით
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი /ინდიკატორები





















ეროვნული სასწავლო გეგმით
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი /ინდიკატორები
მიმართულება / მოსმენა : უცხ.დ.I.1. მოსწავლე შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება.
·           სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე (ადექი, დაჯექი, მოდი დაფასთან, გადაშალე წიგნი და სხვა).

უცხ.დ.I.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.
ამოიცნობს პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს აღწერილი ნიშან-თვისებების მიხედვით
მიმართულება / ლაპარაკი:
უცხ.დ.I.9. მოსწავლეს
შეუძლია უცხოური ენის
ბგერების, ჟღერადობების,
ინტონაციების აღქმა, მიბაძვა
გამეორება.
·           ტექსტის წარმოთქმისას იცავს შესაბამის ინტონაცის, მახვილებს, რიტმულ სეგმენტებს.

უცხ.დ.I.10. მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ
ინტერაქციაშ მონაწილეობის
მიღება.
თითო სიტყვით პასუხობს მარტივ კითხვებს ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით
მიმართულება/კითხვა:
უცხ.დ.I.6. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა.
·           შიფრავს სიტყვებს, მოკლე წინადადებებს.

მიმართულება/წერა:
უცხ.დ.I.7. მოსწავლეს შეუძლია ასოების, სიტყვების წერა.
·           ხელის სწორი მოძრაობით გამოსახავს ნაცნობი ასოს ფორმას;

მიმართულება/ სწავლის სწავლა:უცხ.დ.I.12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.

·           ხელის სწორი მოძრაობით გამოსახავს ნაცნობი ასოს ფორმას;
უცხ.დ.I.13. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
  • ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას;
ქმნის რესურსებს და იყენებს მათ
      წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებს გამომუშავებული აქვთ უცხოური ენის სწავლების ყველა მიმართულების უნარები- სწავლების საფეხურის შესაბამისად-ფლობენ კონკრეტულ თემებთან მიმართებაში  ლექსიკას და მარტივ გრამატიკულ კონსტრუქციებს. ( მიმართულებები: მოსმენა/ლაპარაკი/კითხვა/წერა/კულტურათა დიალოგი/ სწავლის სწავლა)
     საკლასო მენეჯმენტი
ინდივიდუალური/ წყვილური/ჯგუფური
საგანმანათლებლო რესურსები
რესურსები: სახელმძღვანელო, მოსწავლეთა პორტფოლიო, სასწავლო ბარათები  და საჩვენებელი პოსტერი/აფიშა. აუდიო ჩანაწერი. დაფა / ცარცი
                

    











 აქტივობების
       
                     თანმიმდევრობა
           


           ( აქტივობა/დრო)








აქტივობა №1 
მისალმება- თემის  გაცნობა- გონებრივი იერიში - სიტყვების გახსენება კონკრეტულ თემასთან მიმართებაში. ოჯახი- ოჯახის წევრების დასახელება/ ჩაწერა  ( მთელი კლასი
/ჯგუფი)
აქტივობა №2 
სქესის მიხედვით ოჯახის წევრების დაყოფა- შესაბამისი პირის და კუთვნილებითი ნაცვალსახელების განსაზღვრა ( მთელი კლასი/ ინდ)
ზმნა ქონა/ ყოლის განსაზღვრა პირებთან მიმართებაში
აქტივობა №3 
აუდიო/ჩანაწერის  მოსმენა- მოსმენილი ტექსტიდან  პერსონაჟთა   და მათი  კუთვნილი ნივთების დასახელება/დახაასიათება (მოსწავლეები უსმენენ ტექსტს სადაც ხდება ოჯახის წევრების პრეზენტაცია და ერთ-ერთი მოქმედი პირის ემოციური სიტუაციის და დამოკიდებულებების გამოხატვა.- მთელი კლასი/ჯგუფი
 შემდეგ ხდება ტექსტის წაკითხვა წყვილებში
აქტივობა №4
მოსწავლეები მოახდენენ საკუთარი ოჯახის წევრების პრეზენტაციას.ვინ ჰყავთ-  გამოიყენებენ სქესის  მიხედვით განსაზღვრულ პირის და კუთვნილებით ნაცვალსახელებს ,  დაასახელებენ  და დაახასიათებენ მათ კუთვნილ ნივთებს. მათ მიერ შესრულებულ ნახატებზე დაყრდნობით.
ინდივიდუალური
            შეფასება
განმავითარებელი კომენტარი- შექება/ წახალისება
          კომენტარი
 გაკვეთილი ჩატარდა 23.03.2015 -ში
ასევე შეგიძლიათ იხილოთ ვიდეო მასალა სადაც წარმოდგენილია მოსწავლეთა საშინაო დავალება " ჩემი საყვარელი სათამაშო"-ს აღწერა


No comments:

Post a Comment