გაკვეთილის
თემა
|
“ MY FAMILY “ -ჩემი ოჯახი
|
სწავლების
საფეხური კლასი
|
მეორე კლასი-
სწავლების მეორე წელი. დ1
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
თამარ კეკელია
|
მოსწავლეთა
რაოდენობა
|
23
|
განსაკუთრებული
საჭ. მქონე
მოსწავლეთა
რაოდენობა
|
კლასში არ არის განაკ.საჭ მოსწ,
თუმცა არიან სუსტი მოსწავლეები ,შესაძლებლობებიდან გამომდინარე იღებენ საგაკვეთილო
პროცესში მონაწილეობას
|
გაკვეთილის
სასწავლო
მიზნბი
|
წარმოჩინდება მოსწავლეთა ცოდნა- კონკრეტულ ლექსიკაზე დაყრდნობით-განუვითარდებათ
პრეზენტაციის გაკეთების უნარი, კითხვის და ზეპირ მეტყველების უნარები.
|
ეროვნული
სასწავლო გეგმით
განსაზღვრული
მისაღწევი შედეგი /ინდიკატორები
ეროვნული
სასწავლო გეგმით
განსაზღვრული
მისაღწევი შედეგი /ინდიკატორები
|
მიმართულება / მოსმენა
: უცხ.დ.I.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის
მითითებების გაგება.
·
სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე (ადექი, დაჯექი, მოდი დაფასთან, გადაშალე წიგნი
და სხვა).
უცხ.დ.I.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი
ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.
ამოიცნობს პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს
აღწერილი ნიშან-თვისებების მიხედვით
მიმართულება / ლაპარაკი:
უცხ.დ.I.9. მოსწავლეს
შეუძლია უცხოური ენის
ბგერების, ჟღერადობების,
ინტონაციების აღქმა, მიბაძვა
გამეორება.
·
ტექსტის წარმოთქმისას იცავს შესაბამის ინტონაციას, მახვილებს, რიტმულ სეგმენტებს.
უცხ.დ.I.10. მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ
ინტერაქციაში მონაწილეობის
მიღება.
თითო
სიტყვით პასუხობს მარტივ კითხვებს ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით
მიმართულება/კითხვა:
უცხ.დ.I.6. მოსწავლეს
შეუძლია სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა.
·
შიფრავს სიტყვებს, მოკლე წინადადებებს.
მიმართულება/წერა:
უცხ.დ.I.7. მოსწავლეს შეუძლია ასოების,
სიტყვების წერა.
·
ხელის სწორი მოძრაობით გამოსახავს ნაცნობი ასოს ფორმას;
მიმართულება/ სწავლის
სწავლა:უცხ.დ.I.12. მოსწავლეს
შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
·
ხელის სწორი მოძრაობით გამოსახავს ნაცნობი ასოს ფორმას;
უცხ.დ.I.13. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული
სასწავლო პროცესში.
ქმნის რესურსებს და
იყენებს მათ
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებს გამომუშავებული აქვთ უცხოური ენის სწავლების ყველა მიმართულების
უნარები- სწავლების საფეხურის შესაბამისად-ფლობენ კონკრეტულ თემებთან მიმართებაში ლექსიკას და მარტივ გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
( მიმართულებები: მოსმენა/ლაპარაკი/კითხვა/წერა/კულტურათა დიალოგი/ სწავლის სწავლა)
|
საკლასო მენეჯმენტი
|
ინდივიდუალური/ წყვილური/ჯგუფური
|
საგანმანათლებლო
რესურსები
|
რესურსები:
სახელმძღვანელო, მოსწავლეთა პორტფოლიო, სასწავლო ბარათები და საჩვენებელი პოსტერი/აფიშა. აუდიო ჩანაწერი.
დაფა / ცარცი
|
აქტივობების
თანმიმდევრობა
( აქტივობა/დრო)
|
აქტივობა
№1
მისალმება- თემის გაცნობა- გონებრივი
იერიში - სიტყვების გახსენება კონკრეტულ თემასთან მიმართებაში. ოჯახი- ოჯახის წევრების
დასახელება/ ჩაწერა ( მთელი კლასი
/ჯგუფი)
აქტივობა
№2
სქესის მიხედვით ოჯახის წევრების დაყოფა- შესაბამისი პირის და კუთვნილებითი
ნაცვალსახელების განსაზღვრა ( მთელი კლასი/ ინდ)
ზმნა ქონა/ ყოლის განსაზღვრა პირებთან მიმართებაში
აქტივობა
№3
აუდიო/ჩანაწერის მოსმენა- მოსმენილი
ტექსტიდან პერსონაჟთა და მათი კუთვნილი ნივთების დასახელება/დახაასიათება (მოსწავლეები
უსმენენ ტექსტს სადაც ხდება ოჯახის წევრების პრეზენტაცია და ერთ-ერთი მოქმედი პირის
ემოციური სიტუაციის და დამოკიდებულებების გამოხატვა.- მთელი კლასი/ჯგუფი
შემდეგ ხდება ტექსტის წაკითხვა
წყვილებში
აქტივობა
№4
მოსწავლეები მოახდენენ საკუთარი ოჯახის წევრების პრეზენტაციას.ვინ ჰყავთ- გამოიყენებენ სქესის მიხედვით განსაზღვრულ პირის და კუთვნილებით ნაცვალსახელებს
, დაასახელებენ და დაახასიათებენ მათ კუთვნილ ნივთებს. მათ მიერ
შესრულებულ ნახატებზე დაყრდნობით.
ინდივიდუალური
|
შეფასება
|
განმავითარებელი კომენტარი- შექება/ წახალისება
|
კომენტარი
|
გაკვეთილი ჩატარდა 23.03.2015 -ში
ასევე შეგიძლიათ იხილოთ ვიდეო მასალა სადაც წარმოდგენილია მოსწავლეთა საშინაო დავალება " ჩემი საყვარელი სათამაშო"-ს აღწერა
|
plan " Family"
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment